نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ۹۸

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ۹۸

نمایشگاه تهران

تصاویر غرفه تک پاییزان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۱۳۹۸

این نمایشگاه در اوایل مرداد ماه سال ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ساعت بازدید: ۱۰ الی ۱۸

گروه صنعتی تک پاییزان در سال  ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی تولید ،دستگیره , قفل و یراق آلات ساختمان با تاسیس کارخانه ای در تهران, سه راه آدران آغاز کرد و در سال ۱۳۸۱ شرکت تک پاییزان را به ثبت رساند.

 

شرکت تولیدی صنعتی تک پاییزان درسال ۱۳۹۰ کارخانه جدید خود را در شهرک صنعتی پرند افتتاح نمود. و هم اکنون یکی از برترین تولیدکنندگان دستگیره درب و یراق آلات و سایر قطعات مرتبط در ایران و خاورمیانه می باشد.

خط مشی و هدف شرکت تک پاییزان

فرایند تولید این شرکت  اعم از دایکاست, پرسکاری, آبکاری, رنگ استاتیک

, پولیش کاری, قالب سازی, مونتاژ و بسته بندی در کارخانه با ماشین آلات روز دنیا و جوانان مجرب کشور عزیزمان انجام می پذیرد.

در حدود سه دهه حضور در عرصه این صنعت با هدف توسعه  و براساس ارتقای کیفیت و نوآوری ، شرکت تک پاییزان را بر آن داشت تا با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا همراه با مهندسین و نیرو های متخصص و ماهر با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و بهداشتی محصولات خود را متناسب با نیاز های مشتری به صورت کارآمد و بهینه با بهترین کیفیت به بازار عرضه میکند.

 

در این راستا با رعایت کلیه قوانین و مقررات استانداردهای فنی و استانداردهای ضروری و زیست محیطی ، امنیت و بهداشت حرفه ای و سایر الزامات قانونی را کسب نموده است.

 

کوشش ما و استحکام و دوام کلیه دستگیره ها و مقاومت در برابر رطوبت باعث شد تمامی محصولات تحت پوشش گارانتی ۵ ساله بدون قید و شرط قرار بگیرد.

دستگیره ها با پوشش انواع رنگ های آبکاری کروم , طلایی, زیتونی ,ساتن , شادو  و انواع پوشش های متنوع  برخوردار هستند.

 

نوع مواد اولیه : زاماک – آلومینیوم- برنج – ورق فولاد مبارکه – مواد اولیه اروپایی جهت پروسه آبکاری و دکوراتیو محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *